För att få tyst på er som tjatar, nu e jag igång igen:)

jo man kan lugnt säga att jag har varit dålig på att uppdatera här vad som händer på min praktik:( men ni som jobbar med detta yrke vet att man är inte så "lite" trött när man kommer hem från jobbet,vilket har varit svårt att kombinera med mysiga vardagskvällar hemma i soffan med flickvännen, hur tror ni dem sluta, jo att Viktor somnar i soffan:(
Men nu när man har kommit tillbaka till skolan så är det så skönt o höra att man inte e ensam om o vara helt död när man kommer hem. känns skönt!
så jag har inte ens orkat tänka på o skriva här:( den 18e maj skrev jag något sist, och det är snart fem månader sedan.

Men tiden går väldigt fort, tycker det inte var länge sen man var på Almags gk och byggde tee och gjorde sista provet innan praktiken, och nu är man tillbaka i skolan igen efter 7 veckor vårpraktik och lika mycket höstpraktik, och inte glömma, hade faktiskt sommarlov/jobb i 8 veckor mellan praktikerna också.

Det har varit väldigt roligt o givande o vara ute på praktik, jag som har jobbat med yrket förut har väl kanske inte lärt mig så jätte mycket nytt, men jag har kunnat utveckla min kunskaper till en högre nivå än innan vilket känns väldigt bra.


Nu blir det skola i tre dagar, sen åker vi hem på onsdag kväll, anledningen är att Robert o jag ska vara med på sga mästerskapen i östergötland som går av stapeln på landeryds norra bana.

Kommentarer
Postat av: Anonym

äntligen ;)

2010-10-12 - 22:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0