Tisdag

I morse när jag gick ut till bilen tyckte jag att det var ovanligt kallt:( o det var det också, när jag kom till jobbet så sa grabbarna att dem hade haft 3 minus, burr.
Men lite kyla gör inte mig något, men det värsta av allt var att det störde hela planeringen för dagen.
Det var planerat att vi skulle ut med singelklipparna direkt på morgonen, men det satte frosten stop för, o inte så lite heller.
Den var väldigt seg idag, men vi hade inte så mycket annat o göra än att vänta ut den för o komma ut på banan.
Men sen var det bara ut o borra ner huvet o köra lite greener, så farligt e det inte, jag tycker faktiskt det är riktigt skönt o få sig en promenad på morgonkvisten, men det kanske e lite väl tidigt 05:30,men det går fin fint.
Men det tog allt några greener innan man kom in i det, klippte ju inte singel förra året.
Men det blev kalasbra resultat iaf. vilket är det viktigaste.
Men det blev inte bara greener idag, utan jag och en kille till åkte ut och röjde undan lite sly bakom nians tee.
Blev riktigt fint utan dem där sälgarna.


Ha det!


/viktor

Kommentarer
Postat av: Longhitter

Ok, var inte ledsen. Du bor ju i Norrland he he, vi hade inte frost men kallt var det som attan. Regnet var ju oxå på ingående så det var bara att öka. Först köra bunkrar i ilfart på FM o springa runt o byta hålpluggar efter middag. Började kratta lite bark och så kom regnet. En kockelev skulle sluta så det blev tårta kl. 15 sedan åkte vi hem och tog helg. Trött som en Puma ;)

2010-05-12 - 21:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0