seg dag:(

Idag har det varit en vädigt seg dag:(
Dagen har jag tillbringat med en jobbarkompis och ett varsitt hålborr, vi åkte omkring till alla greenerna och tog bort fula partier och satte dit fina rödsvingelpluggar. 
Det funkar att göra detta, men det blir väldigt segt en hel dag.hehe.

Så vi satte dit över 50 stycken "små pluggar" på  18 greener sammanlagt.



Lite av alla vi tog upp.



snacka om långa rötter.

Igår så blev det singelklippning hela dagen, först på banan och sen på övningsfältet/korthålsbanan.
Men kände att jag inte hade fått tillräckligt med motion, så jag o Robert gick t o spela 18 på Landeryds södra bana. Gick inte alls:( tror jag slutade på 32 poäng. men jag e mest nöjd med mina tre par i rad, o hade även några birdie chanser.

Imorrn blir det singel och även 18 hål med golf på västerby.


Ha det!


/viktor

Kommentarer
Postat av: Longhitter

He he, ser nästan ut som skägget på ZZ Top gubbarna. Strongt att sätta så många pluggar, puuh! Snacka om att man inte kommer känna igen dig när vi träffas, du springer ju runt som värsta vinthunden. Må gott, hälsa kusin vitamin.

2010-05-18 - 22:52:11
Postat av: Anonym

Viktor, vakna upp från din sega dag o börja sriv i din blogg

2010-08-02 - 10:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0