onsdag

idag var det inte lika kallt, så vi kunde komma igång direkt nästan. Men för min del så hade det kvittat och börja tidigt, ingen rolig dag tyvärr:(
Dagen bestod av att röja sly, men bäst som man är så fick man visa prov på sina kunskaper i traktorkörning och framförallt baka med släp.
Det blir inte så lätt när man ska backa in mellan träd o stenar i en dunge, men det gick prima skinka.
När jag hade varit o tömt sista gången så ser jag hur det dammar som bara den på grusvägen, när jag kom närmare så såg jag att det var min morbror Håkan som var ute o körde med fyrhjulingen, stannade o snacka med honom en stund, men det som stör mig mest var att jag inte kom ihåg att säga grattis, han fyller nämligen år idag den 12 maj. Så GRATTIS HÅKAN!!.

idag när vi arbetade som hårdast så plingar det till i min mobil, jag tar upp mobilen och ser att det är ett mms, alltid lika spännande o se vad det är.
Den här gången skrattade jag till o kände stolthet inom mig.

Så här såg det ut efter Roberts första singelklippta green

Visst är det fint


inte illa!

Sen efter jobbet så spelade vi Västerby, ooh vilken bana!, rullade mycket bra o framförallt sjukt jämt.
sen kanske vi ska vara tysta om att jag vann över robert, han blir så sur. haha!
Men tyvärr ingen sänkning denna gång heller:( andra rundan i rad utan sänkning, hur ska detta sluta?
aja.


Ha det!


/viktor

Kommentarer
Postat av: Longhitter

Ser bra ut! Han kan den pöjken, men han måste kunna ta en förlust någon gång eller ska du gå om honom i hcp tro, he he. Ser spännande ut med buskage runt om och grönt är ju gräset. Gött mos /jan

2010-05-13 - 12:02:30
Postat av: golfproffset

jo det ser bra ut. jo han tar det bra, hehe. men det där är på korthålsbanan, så det ser ju bra ut.

2010-05-13 - 22:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0