Äntligen praktik!

jo nu är man hemma i Linköping för att utföra sin praktik, det ska bli riktigt roligt!

Inte bara roligt o ha praktik, utan man e på hemma plan hemma hos sin älskling, det betyder mycket det.

Vi åkte hem från skolan i torsdags efter en dag på allmags GK, där vi färdigställde vårt tee vi började bygga i
tisdags, blev faktiskt riktigt bra.

Men hemresan var ju en historia i sig, vi hade pratat med Johan som är från Stockholm att ta vägen över Lnköping
och det gick han med på, men vi missade lite i beräkningen hur mycket packning vi hade, lr jag hade inte så
mycket, men kusinen hade mycket mycket packning, hehe.
Så när Johan kom till oss vid halv sju i torsdags morse så stötte vi på problem kan man säga.

vi fick inte in vår packning, så vi fick lyfta luren o ringa till Ellen som fick ta packning åt oss, hon skulle nämligen till
Söderköping.

så vi fick med oss allt, men man satt inte så bekvämt med en datorskärm i knät, hehe.

Sen igår fredag så åkte jag o Robert ut till Landeryd, där ska han ha sin praktik och jag ska ha min praktik på västerby, men det går ju under samma företag, så vi snackade med vår chef Daniel Pantzar inför praktiken osv.
Givetvis så passade vi på att spela 18 hål på Landeryds norra bana, det gick okej faktiskt, båda skrapade faktiskt ihop 34 poäng, jag får vara nöjd med det med tanke på att jag inte hade någon driver utan bara en slicande trä 3a.:( och Robert får vara nöjd med det med tanke på att han startade med två sträck.
Jag vandrar fram mot min boll, hyfsat utslag ändå.


Efter ett dåligt utslag så hamnade jag i ett dike, och ville absolut inte droppa
jag fick upp bollen från diket, men hela jag blev lerig:(



Ha det!



/viktor

Kommentarer
Postat av: Longhitter

Jaha ja, förstår att du är lycklig att vara på hemmaplan, men du får nog visa lite respekt och ödmjukhet till din älskling. Räcker det inte med att du ska jobba på banan utan spela oxå ;) he he.

2010-05-10 - 21:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0