nu får det ta o bli lite ordning på uppdatering

ja precis! jag har verkligen inte sportlov fortfarande ni som läser min blogg, jag är bara jätte dålig på att uppdatera här.
tänkte uppdatera er lite var det gäller skolgången.
Det som har hänt efter jag kom tillbaka från sportlov är att vi har haft endel prov:( torsdag vecka 10 så hade vi ett stort prov i marklära, vi har tyvärr inte fått tillbaka det, men hoppas jag klarar det, missförstod några frågor har jag upptäckt efteråt. men ska nog gå bra hoppas jag.
sedan så hade vi prov vecka 11 måndag, då var det gräsets/blommans uppbyggnad, dess olika delar. detta prov hade jag bara pluggat på gräsets delar, men det visade sig att vi skulle ha läst i boken o inte bara på stencilerna vi fått, så det gick inte så bra.. lr det jag hade läst på hade jag nog alla rätt på, men det var tyvärr mycket mer än detta:(
förra veckan så hade vi även det teoretiska provet för motorsågskörkort A, men jag missade en fråga för mycket, surt. Så det har jag omprov på nu på torsdag.
På fredag har vi provet för motorsågskörkort B.


Men denna vecka som kommer ska vi vara i Göteborg måndag-onsdag på SGAs utbildningsdagar.
Det ska bli roligt o träffa många duktiga headgreenkeepers från hela sverige.

Så nu ska jag packa ner sista sakerna o sen kommer henke o gänget o hämtar mig, sen bär det av till Göteborg.
Denna natt blir det o sova hos en kompis,vi ska sova ganska många där, tror det kommer vara 6-7 pers som ska sova på 26 kvm, men sen blir det två nätter på vandrarhem.
/viktor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0