Botanik

Dagen började med att klockan ringde som vanlig tid, jag satte den bara på larm utan att kontrollera tiden, så den ringde vid 7 tiden.
Men på måndagar börja vi halv ett, så det kändes skönt o kunna stänga av den o somna om.
Sov tyvärr inte så länge som jag ville, kanske var lika bra det.
vi hade prov på cellens delar och funktioner idag, så jag fick plugga lite på det innan skolan idag.
Provet gick bra denna gång, förra kändes inte alls lika bra, men vi fick tillbaka det idag och jag fick godkänt med flera poängs marginal, känns bra!
Idag fick vi en lista på träd vi ska kunna känna igen och även kunna deras latinska namn, kommer bli jobbigt.
Det kan ju vara bra o veta hur alla träd ser ut först, och även veta deras svenska namn innan vi ska lära oss dem på latin.
men det ska väl gå det också, som allt annat.
Känns som jag är inne i en bra period nu när det gäller skolan, ska bara se till o klara provet på torsdag också.
Prov i maskinlära, tyvärr inte det roligaste, men det funkar.


Ha det bra!!


/ viktor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0