skidåkning

Igår tog vi och packade vår picknick korg och tog bilen till tolvmannabacken i Kisa.
Coco skulle få åka skidor utför för första gången, tyvärr var det bara en backe öppen igår, teknikbacken är inte den bästa backen o lära sig o åka skidor i kan jag säga.
Men vi hade inget annat val, efter en stunds tveksamhet så tog vi knappliften upp, trodde hon skulle få problem i liften redan, men hon fixade liftåkandet galant, som hon sa efter första åket " det går ju bättre o åka uppför än nerför" hehe jo det kanske stämde dem första åken, men sen blev det bättre o bättre.
Det var roligt o se hur fort hon lärde sig.
När vi gick av liften den femte gången tror jag det var, så skulle jag spänna åt mina pjäxor lite till, sen var hon borta när jag tittade upp, halva backen hade hon åkt typ. Då åkte kameran upp o så filmade jag henne. men vet inte hur man lägger in ett filmklipp här ännu, kanske kommer senare.


SÖT!




/viktor

Kommentarer
Postat av: gabbi

Tack så mycket för gratulationerna! :)

Skidor är grymt roligt! Synd att ni inte ville hänga med oss och åka :(

2010-01-05 - 18:13:26
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0