Marklära och Tv spel.

Idag gick vi halvdag i skolan, men det räckte, tyckte att markläran idag var väldigt seg, berodde nog på att jag sov alldeles för länge idag.
Ja tro det eller ej, jag brukar få ont i huvudet och bli allmänt trött när jag sover för länge vilket jag gjorde idag.<

Markläran idag handlade om bergarter och mineraler. Kändes inte så jätte intressant men är nog väldigt bra o kunna bakgrunden till hur vår "jord" är uppbyggd. 

Idag började det en ny kille i klassen, han är från jönköping och håller givetvis på HV71, himlars bra kille alltså.
Före jullovet så var vi tolv stycken i klassen, men nu är vi 15.
När vi kom tillbaka efter jullovet så hade vi blivit två stycken till, och nu denna vecka en till.
Men nu är det stopp, det sa iaf får lärare, hehe.

Efter skolan idag så kom Peter,Johan och Henrik till oss ute i Bråland.
Under tiden Johan "försökte" hjälpa Robban med att bygga ett golfhål i 3d programmet Maya så spelade peter och jag Tiger Woods på ps3, det gick väl sisådär kan man väl säga.
Sen blev det pommes o korv och under tiden så satte vi på en bra film, basketball, den måste ses.
Vi avslutade kvällen med att möta varandra i fifa 10, gick inget bra, jag förlorade mot Henrik på straffar.
Peter och johan som inte hade spelat Fifa så mycket stod upp bra, Peter var lätt värd 1 poäng mot robban, robban hade tur och fick in ett mål i sista tilläggsminuten.
Johan vann sin match mot robban på straffar, underbart!

Imorrn är det Traktorkörning som står på schemat för robban och min grupp, dem andra ska ut i skogen o lära sig hantera motorsåg.


/viktor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0