"Jag har en TEORI"

Oj vilken träningsverk jag har sen vi var i skogen, tror nog att man använde sig av lite fel teknik så här i början också.
Men roligt var det, så lite träningsverk skadar inte.

Idag har vi haft golfbaneskötsel och marklära på schemat, golfbaneskötsel är väldigt roligt och intressant, med en väldigt bra lärare dessutom. Men kan tänka mig att det är betydligt lättare att hänga med i vad han snackar om när man har sett hur det funkar praktiskt, jag trodde det skulle vara fler i klassen som hade erfarenhet inom yrket, men vi är nog bara 4-5 stycken.
Men tror dem "flesta" i klassen kommer klara av yrket galant.

I morgon fredag är vi som vanligt lediga.
Morgondagen kommer börja med en skön sovmorgon(hoppas jag), sen blir det hockey, tyvärr bara en timme:(.
Sen på kvällen tror jag det är bestämt att det blir poker med boysen från klassen, ska bli sköj!

Dem flesta förstår nog inte min tanke med överskriften till detta inlägg, men det finns en tanke med den, men dem som vet är en liten del av mina läsare, men också dem enda som bör känna till det.
"Jag har en teori, vad tycker ni?"

Satt o kollade in lite citat på en sida på nätet.
Endel speglar vår vardag, endel är bra att ta med sig under utbildningens gång.


"Det är bättre att fråga och verka okunnig, än att förbli det", stämmer på dem "flesta" o andra verkligen inte. Kan missbrukas också.

"Erfarenhet är inte vad som händer dig, det är vad du gör med det som händer dig"

"Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker"

"Vill du alltid ha sista ordet, talar du snart med dig själv."

"tänk fel om du vill, men tänk själv."

"Ingenting är omöjligt det omöjliga tar bara lite längre tid."



/viktor

Kommentarer
Postat av: gabbi

Det första citatet missbrukas grymt mycket av vissa personer i klassen... varför kan man inte gå fram på rasten eller efter föreläsning om man ska fråga om allt/ifrågasätta allt...!?

2010-01-29 - 14:08:16
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0