TIMBER!!

Ja nu var det ganska länge sen jag uppdaterade, lite för glest mellan inläggen tyvärr:(
Men nu är jag tillbaka i skolan efter en långhelg i Linköping hemma hos min älskling, Vi hade en roligt o mysig helg tillsammans, längtar till nästa gång jag kommer hem.
Men tyvärr kommer det nog dröja, blir nog till sportlovet:(

Igår måndag så gick jag upp tidigt för att åka Swebus till Jönköping, där blev jag upphämtad av en Henrik i klassen som också hade varit hemma, han bor nämligen i Jönköping så vi bilade tillsammans dem sista 23 milen. Jag åkte med honom hem från skolan i torsdags också, o då gick det lite för fort en bit, så vi posade för en blixt längs vägen:( konstigt att paparazzifotografer ska vara överallt. haha

Idag tisdag har vi varit ute i skogen hela dagen o lärt oss att köra motorsåg, gick faktiskt bra.
Så nu finns det inga träd kvar i skogarna i dingle. hehe.
Jo riktigt så illa är det inte, man får bara ta dem blåmarkerade träden, o inte göra som en i klassen som gick loss på dem andra också.
Så vi har haft en rolig men jobbig dag idag, för det är ingen dans på rosor o köra motorsåg kan jag lova.
Det var 17 minus i morse när vi gick ut i skogen , så jag tog på mig riktigt mycket kläder, två par longkalsonger, mysbyxor och sen huggarbyxor över det, tre tröjor och tre par sockar, gissa om jag frös? nae skulle inte tro det, ganska orutinerat o ta på sig så mycket när man ska göra värsta träningspasset, det blev sjukt varmt!!
Jag kommer ha träningsverk i morgon!


Kommer lägga upp bilder från skogen senare när jag har fått tag i dem.


/viktor





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, vist hade vi det mysigt i fredags när jag bjöd på mat o i söndags när jag tvättade åt dej.

puss din ÄLSKLING ( Mamsen )

2010-01-27 - 21:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0