Dålig uppdatering:(

Nu var det en vecka sen jag skrev här på bloggen.
I skolan händer det inte så jätte mycket roligt, har ganska mycket teori eftersom det är skitväder fortfarande.
När ska denna tråkiga vinter försvinna, jag som längtar till vårdagarna när man kan komma ut på golfbanan, inte bara spela utan även komma ut o göra alla sorters praktiska saker när det gäller skolan., men som det ser ut nu så lär det ta väldigt lång tid innan all snö är borta:(

Vi går ju i skolan måndag till torsdag, och senaste tiden så har en skoldag inneburit träningspass på gymet för mig o henrik, känns väldigt bra faktiskt.
Jag är som ni alla vet inte så jätte stark, och det har jag märkt också.
Men nu blir det ändring på det och känns redan nu efter en vecka att kroppen har börjat bli starkare. känns bra.
Så mina dagar ser ut som så att jag går i skolan 8-16, tränar 16-18, kommer hem o äter god mat, sen är det OS för hela slanten.
Så underbart roligt för Björn Ferry och hela svenska folket att han tog OS-GULD på jaktstarten idag, mera guld ska det bli!

På torsdag åker jag hem till min älskling!
Det ska bli väldigt skönt o få komma hem på sportlov, få lite distans från skolan o samla nya krafter för kommande period i skolan fram till påsk.
Kommer vara hemma i tio dagar, det kommer säkert gå alldeles för fort, brukar vara så när det gäller lov:(
ha det bäst!

/viktor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0