BEACH 2010

Nu var det ett tag sen jag skrev här, händer iof inte så jätte mycket roligt.
Jag var hemma hos min älskling i helgen, det var roligt, skönt o komma hem. Men idag måndag var man åter i skolan med början på ett nytt ämne. växtkunskap.
Var helt okej ändå den lektionen.
Efter skolan idag så invigde jag och henke vårt nya liv, lr iaf jag, han är redan vältränad o slimmad.
Men från och med idag så blir det gym minst tre gånger i veckan, gjorde första passet idag, det känns i kroppen kan jag lova, men så skönt det är efteråt ett pass.
så nu har beach 2010 börjat. hehe.

I morgon ska vi åka på den andra delen av besprutningskursen som är i Vara, vi var två dagar i förra veckan och nu blir det dem två sista dagarna med avslutande prov på onsdag. Jag måste verkligen klara detta!

ses!


/viktor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0