skitprov!

Idag hade vi en lektion, men det räckte o blev över:(

Vi hade prov, o ett prov som inte var helt enkelt.
vi skulle kunna 20 stycken träd på svenska och latin och dessutom kunna peka ut med hjälp av trädens vintergrenar vilket träd det var, fatta vad svårt... så de gick ju ordagrant helt åt skogen:(

Efter skolan drog jag, Peter, Johan och Robert ut till Torreby gk, vi slog lite bollar o sen gick vi ut för att bemästra dem sista nio.

Men det var bara en av oss som gjorde bra resultat, johan skrapade ihop 24 poäng och sänkte sig, fast jag skrapade iof också ihop till en sänkning, jag hade 20 poäng.
så mitt nya handikapp är 27,9, jag går sakta men säkert neråt i systemet.

Ha det bra!


/vitkor

Kommentarer
Postat av: Longhitter

Hör dä du , du! Hur vore det om du tog tag i läxböckerna i stället för golfklubborna. Då skulle du få se på resultat. Det är ju enna chef på en golfklubb du ska bli och inte en golfspelare. Men där har du ju för högt hcp din fuskare ha ha!

2010-05-01 - 09:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0