IKEA


ja idag har jag varit på Ikea med min kära mor, kändes som det tog hela dan.
Jag var snäll o följde med henne som sällskap/bärhjälp, men mest sällskap, eftersom det knappt blev nått o bära.
Men vi var inte bara på Ikea iof.
jag gick en sväng till JC för o kolla om dem hade någon snygg o bra jacka.
hittade faktiskt en snygg.....
men tyvärr så var det väldigt höga siffror på prislappen.
ganska typiskt när man hittar en snygg o skön, den kostade BARA 2400kr:(
vilket blir ännu dyrare när man e mellan två jobb.
Idag är det 20 dagar kvar tills jag sätter mig i skolbänken igen, det ska bli både roligt och spännande.
kan tänka mig att det kommer ta ett tag o komma in i läsandet igen, typ 4 år sen ju.
För er som inte vet så ska jag plugga till greenkeeper i Dingle.
jag ska bilda radarpar med min kusin, vi ska både plugga och bo tillsammans.
Vi har hittat en mysig trea på en gård utanför munkedal.
Det ska bli kul att upptäcka västkusten.
/viktor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0