En dag på stan


Dagen har jag tillbringat på stan med min älskling, en lugn o mysig dag på stan.
Men dagen började med en god frukost vid 9, o sen skulle Coco iväg på körlektion.
jag mötte upp henne efter lektionen o sen började shoppandet. hehe
Det blev väldigt mycket från Cubus, det var nämligen alla vänners dag på Cubus,vilket innebär 30% på alla kläder.
så summan för Coco och mig blev uppåt 2000.hehe(exkl %)
jag köpte ett par byxor,en skjorta, och två tröjor. typ det jag hittade.
Sen var det inte nog med det, vi gick förbi jack&jones, köpte några t-shirts, och en tröja.
Annars händer det inte så mycket om dagarna just nu, går mest o väntar på att börja skolan, inte så långt kvar nu.
Jag och kusinen tar Swebus till Uddevalla den 5 dec.

/viktor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0