Då var det klippt!


Precis... idag har jag gjort två klipp.


Efter Coco kört halkan så var det klippning på schemat, o jag skulle vänta på henne o sen skulle vi direkt till åtvid.
men vilken väntan det blev, jag gick på stan o kollade lite, men det blir ganska snabbt tråkigt, jag går igenom dem affärerna som intresserar mig, o sen e man klar.

Men jag hittade iaf en jacka på HM, bara 2000kr billigare än den jag kollade på igår... så det kändes bra.
gick sedan upp till Cocos frisör för o kolla om hon var klar, men dem hade inte ens börjat klippa henne:( hade bara färgat.

Så istället för att bara sitta där o vänta o läsa en tråkig tidning.... så fick jag också en fin frisyr, blev klippt av en elev, hon var jätte duktig:).

Så jag har gjort två olika klipp idag, klippt håret o klippt till på jackan, känns bra.

/viktor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0