06:30

Idag gick jag upp med min älskling, alarmet stod på 06:30.
Coco skulle köra halkan, alldeles för tidigt på morgonen 07:30. hoppas det går bra, i skrivande stund så kör hon, fick ett sms att hon var åksjuk,men att det var roligt... så det går nog bra.
sen är det bara teorin och uppkörningen kvar, eller inte så bara.
teorin är väldigt svår... dem olika faserna man ska gå igenom på teorin är väldigt svåra...
jag som har körkort klarar dem inte ens:( men kanske inte säger så mycket iof.
jag hoppas och tror att hon ska klara av körkortet snart.. för hon kör faktiskt jätte bra. sist hon körde, så åkte jag med, men efter ett tag så glömde jag bort vem det var som körde, det kunde ha varit vem som helst med körkort. så Coco e duktig bakom ratten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0