Lång ledigt!

Nu har jag gått på jullov, det var ett tag sen man hade det.
Börjar genast tänka tillbaka till julloven man hade när man gick i låg och mellanstadiet.
Dem lovdagarna tillbringade jag till större del av nere på isplan vid skolan.
Kunde gå ner dit tidigt på morgonen och spela hockey hela dagen, sen hem och äta o sen ner o spela match med kompisarna på kvällen. det var kvällarna som var roligast, då var vi som mest folk, riktigt roligt var de.

Så nu när man har jullov tänker man tillbaka och vill uppleva dem dagarna igen.

Jag har faktiskt tagit med mig skridskorna o klubba till Munkedal, så kusin vitamin o jag har lirat en gång än så länge, men vi ska lira varje fredag o söndag sen när vi kommer tillbaka till skolan, då det är allmän åkning,
ska bli kul.

Händer inte så mycket på lovet, men firar jul hos mormor o morfar, nyår vet jag ej ännu:(
Blir iaf o ta det lugnt på lovet o vila upp sig till skolan börjar. tror det eller ej, men ser fram emot alla nya roliga kurser när skolan börjar.
/viktor

Kommentarer
Postat av: gabbi

Ja, Fegge sa det också. Typ att det inte var GM som ägde de i linköping eller hur det var. Skönt hursomhelst! :) :)

2009-12-19 - 10:44:12
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0