GOTT NYTT ÅR!

2009 har inte varit det roligaste året i mitt liv, men iof inte det tråkigaste heller. Men tyvärr så händer det mer eller mindre tråkiga saker varje år som man inte kan påverka. Man tar endel beslut som är bra och endel som är helt idiotiska. eller endel beslut som man själv tycker är bra och andra tycker är helt idiotiska. Det blir tyvärr inte som man vill och har tänkt sig alltid. Men det är väl livets hårda gång.

Men nu tar vi nya tag och ser fram emot en mycket bättre 2010.
Jag tror att detta år kommer bli mycket roligare än föregående, om inte annorlunda, fast på ett positivt sett.
  • Jag kommer nästan bli klar med utbildningen, bara två månader kvar sen.
  • Jag kommer bara bo några månader på studentorten, för att sen ha praktik större delen av året hemma.
  • Vi ska försöka o hitta en ny lägenhet, vi vill ha en trea.
  • Coco kommer att ta körkort, blir kul!
  • Vi ska försöka få in en resa till varmare land.
  • vi kommer fira fem år tillsammans.
  • vi kommer fira tre år som förlovade.
Här var några saker som 2010 kommer bjuda på, men hoppas på fler roliga händelser än detta.
Dem tråkiga händelserna får gärna lysa med sin frånvaro 2010.


Hoppas ni alla kommer få ett bra år 2010!


GOTT NYTT ÅR!
/Viktor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0