3 Dagar kvar

Ja nu är det bara 3 dagar kvar till jag börjar skolan igen, efter typ fyra år sen sist.
Det känns faktiskt riktigt bra, men lite pirrigt är det allt.

fast jag går bara i skolan i två veckor och sen får jag jullov, så det känns som en bra mjukstart.
När jag kommer hem så är det bara några dagar kvar till julafton, och innan dess måste man ju hinna handla alla julklappar, ska väl försöka att inte inhandla alla den 23 e detta år. Önska mig lycka till.

Coco och jag kom precis hem från "tomtenatta" på Galleria Leo.
Dem hade öppet ända till kl 23 ikväll, och hade massor med bra erbjudande, men vi kom ändå hem utan och fyndat nått, vi sparar dem pengarna istället. hehe.
Men har nog aldrig sett så mycket folk inne på Leo.

Men på tal om julklappar, glöm inte o kolla in tidningskungen, CDON och coolstuff här bredvid.
Du kanske kan hitta en liten julklapp till nära o kära.

en sådan här chokladfontän skulle man ha, bara 499 på coolstuff.

/viktor


Kommentarer
Postat av: mamsen

skulle passa mamma, jordgubbar är ju nyttigt.

2009-12-04 - 14:05:51
Postat av: Sara H

Hm, en sådan kanske jag skulle ta och köpa till Håkan...? Storasystern till H verkar ju vara intresserad av att prova på den då:)

2009-12-10 - 20:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0