2 Dagar kvar

just nu håller jag på o tvättar o packar för fullt, hur ska jag få med mig allt egentligen?
iof är det ganska skönt att nästan bara behöva ta med sig kläder, möbler o allt sådant finns ju redan där.
Men resväskorna blir fulla ändå kan jag lova, undra om jag kommer ihåg o ta med mig allt?

Åker nämligen till Munkedal/Dingle i morgon bitti, kl 05:25.
Tyvärr blev det Swebus istället för bil, fick inte iordning på bilen i tid:(.

Kom på att jag inte har vaccinerat mig ännu, kanske kan vara bra när man ska närmare Norge.
Vad jag har hört så är det ju värre i Norge, men o andra sidan så förstorar media allt oerhört mycket.
jag är inte så orolig för att åka på influensan, såg i tidningen idag att antal insjuknade minskar, så toppen på vågen verkar vara nådd.

Men ska väl ta det säkra före det osäkra och ta o vaccinera sig, men vet ju iof inte hur bra vaccinet är för kroppen, det kanske hjälper för stunden. 

Men vi får väl se om tio år om vi överlevt vaccinet. hehe.

Måste bara nämna en sak till.

Vad håller världens bästa golfspelare på med egentligen?
Otrogen hit o otrogen dit, och som det verkar, med flera stycken dessutom.
Jag kan gå med på att han går ut och ber om ursäkt för vad han har gjort.
Men han har även försökt att köpa sig fri, han har alltså erbjudit sina älskarinnor miljontals kronor för att hålla tyst.
Där med har han gått över gränsen alldeles för många gånger.

Vid en eventuell skilsmässa så kan Elin Nordegren få 2 miljarder, sjuka summor.


/Viktor










Kommentarer
Postat av: Jonathan

2 miljarder vore ju inte fel att få precis :P

2009-12-05 - 18:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0